Formula Duit Keras

Friday 10 February 2012

Ello...Shopping Cnie..Terima Kasih

Tengok le aku nie..hehehe...anak aku le yg paling bertuah dan paling mencuit hati..macam2 kerenah ada...

Agak lama jugak blog fesyendalamwanita.blogspot.com aku nie tak melakar potret seluar dalam atau bra2(baju dalam) yang menarik dan murah2. bukan apa tapi masalah teknikal kat handphone aku atau kat pc nie ke kesilapan yang berlaku aku pun tak pasti, apa yang pasti semua potret seluarbaju dalam yang aku nak promosi hilang tanpa dapat dikesan.....aku bukannya upload sekali tapi hampir 5 kali aku buat itu jugak yang jadi..penat aku amik gambar dan penat upload semuanya hilang dari dalam handphone dan pc nie pun entah le...pening aku le pc oiii...

Sebab itu le blog aku nie sunyi sepi tanpa potret seluarbajudalam tu..hehehe..kalo sesape yang masuk blog aku nie..aku ucapkan terimakasih..kalo nak order bole je ON....call je contact no aku tu ye....


No comments:

Post a Comment