Formula Duit Keras

Sunday 15 July 2012

Dulu Fesyendalamwanita Now Comelladyshop.....!!

Inilah video pertama aku buat dalam masa aku mula-mula melibatkan diri menjual seluar dalam melalui blog. Wow..sambutan amat baik sekali..Walaupun info di video ini adalah seluar dalam lama yg aku dah jual abis..tetapi ianya adalah kenangan yg sukar dilupakan..membuat video seluar dalam jualan aku sendiri...banyak lagi video telah aku muaturun dalam youtube...boleh search dalam google...!!!

Harap maaf stok yang aku muaturun divideo ini sudah out of stock...so jangan order disini...sila le keruangan produk utk mendapatkan panties terbaru. Aku akan muaturun lagi nanti video-video panties baru buat kawan-kawan...mana tau sibuk search youtube leh gak singgah kat video aku sambil2 shopping....


No comments:

Post a Comment