Formula Duit Keras

Wednesday 4 July 2012

Panties Di Facebook

Hehehehe.....ye ampun!!!.....ramai juga bagi feedback tak setuju aku menjual panties online melalui facebook....Hahhaha...itu aku faham le bagi yg tak suka...aku terima seadanya..tapi kena ingat seisi rumah tetap ada guna panties termasuk le baby kita yg masih kecil.... apa nak dimalu....apa nak di segan....kenapa perlu nak marah......aku rasa lain orang lain ragam....sebab tu aku teruskan jua perjuangan perniagaan panties ku di fesbok khas buat ko org yg setuju...panties bukannya simbol sex atau bahan lucah....tapi ianya keperluan setiap insan lelaki atau wanita.....!!!. Cuma aku masa ini masih mempromosi panties khas utk wanita sahaja, walaupun ada gen lelaki meminta aku menjual secara online panties lelaki, tetapi aku lupakan dahulu memandangkan kebanyakkan gen wanita yg byk membeli dari lelaki. Tapi usah risau....panties khas tuk lelaki akan aku jual jugak nanti....sabarrrrrr!!!!!!!...pasti ada nanti.....!!!!

Fesbok aku..leh gak search kat www.facebook/prettycuncomel....aku pun belum updated banyak info panties kat facebook aku lagi, almaklum le masih baru...kawan sudi accepted pun belum ramai...aku ucapkan terima kasih pada yg sudi jadi kawan aku di fesbok aku ye.

Walaubagaimanapun blog aku di comelladyshop.blogspot.com adalah ruang utk ko org memilih dan membuat tempahan.Buat masa ini masih sedikit je panties utk dipilih, tetapi ko org nak tau..kualiti kainnya adalah sangat baik dan harga juga amat berbaloi. Bershopping le kat sini, pasti ko org rasa puas  dgn harga dan kualiti panties yg dijual disini.


No comments:

Post a Comment