Formula Duit Keras

Monday 2 July 2012

Panties Di Comelladyshop Teristimewa Utk Anda

Panties Pilihan Anda

Agak kekok juga pada mulanya aku mencebur diri menjual panties secara online.Maklum le ramai juga yg tidak suka menerjah laman-laman blog yg ada menjual panties.Tapi bagi aku...inilah peluang yg perlu aku ceburi,peluang yang mungkin tak penting bagi orang lain...tapi ianya adalah satu idea yg perlu aku ketengahkan memandangkan panties bukannya perkara sex atau perkara menjijikkan atau perkara tak senonok yg perlu dipamerkan disini.

Bagi aku inilah perniagaan...walaupun aku bukan meniaga produk berJENAMA..tapi fokus utama aku hanya kepada budget-budget pengunjung yang tertarik dgn harga yang aku pamerkan disini. Memang produk aku jual bukanlah dari JENAMA yg terkenal, yg mana bagi sesetengah pengunjung panties yg dijual melalui online perlulah dgn jenama terkenal, tapi produk yg aku jual adalah produk yg diperbuat dari kain yg boleh aku katakan ada kualiti dan menarik setimpallah dgn harga yg aku tawarkan.

Aku memang berharap produk dari comelladyshop.blogspot.com ini akan mendapat ramai pengunjung dan aku akan sentiasa upload design-design terbaru dari masa ke semasa.Walaupun murah, pasti anda puas apabila anda memilikinya sendiri disini.

Dengan membuka comelladyshop.blogspot.com sasaran aku bukan sahaja mereka yg daripada gen wanita tetapi aku juga memerlu mereka daripada gen lelaki utk membeli secara online panties disini. Dengan berurusan dgn online panties tidak timbul perasaan malu kerana kita tidak mengenali antara satu dgn lain, maka gen lelaki juga boleh membeli secara terus dari blog aku nie dgn memilih produk yg dikehendaki. Segala peraturan atau aturcara pembelian sudah disediakan dan ikut saja satu per satu pasti panties sampai tepat pada alamat yg dituju.

Fenomena membeli secara online makin menjadi-jadi, inilah peluang anda utk membeli panties secara online pulak, sebelum ini sibuk membeli pelbagai penghiasan lain seperti pakaian, alatsolek, minyak wangi atau perkakas dapur atau pelbagai ubat-ubatan atau produk rawatan. Maka tak salah utk anda berbelanja secara online panties yg menepati citarasa dan yg penting menepati budget anda.Panties disini lahir teristimewa utk anda, pasti anda puas sekiranya anda membeli sendiri panties dari blog ini.

Kepada yg kerap kali membeli panties disini, aku ucapkan terima kasih kerana sokongan anda dan dengan itu maka lahirlah COMELLADY.BLOGSPOT.COM disini. Kepada yang baru je bermula dan terjebak disini aku ucapkan terimakasih..teruskanlah kunjungan anda...kiranya suka..silalah masuk ke ruang order...sediakan maklumat anda dan bankin terus wang pembelian anda, barang anda akan aku kirimkan setelah segala maklumat anda diakui sahnya dari anda.SELAMAT BER SHOPPING DI SINI....!!!!

No comments:

Post a Comment