Formula Duit Keras

Tuesday 10 July 2012

Tip-Tip Seluar Dalam Panjang Umur

Hot!!!...Sexy!!!..Cun...!!!

Ramai pengunjung fesbok aku memberi feedback macam tak suka aku pamerkan perniagaan aku melalui fesbok aku di www.facebook/prettycuncomel.com, ha'ah!!!...mentang le aku nie masih baru, masih belum punya nama dan masih belum glamour....aku amat terasa dgn tempias negatif dari kawan-kawan difesbok.

Perniagaan adalah cabaran baru dlm hidupku, NIAGA PANTIES secara online , memang aku rasa kalut jugak bila rakan fesbok ramai memberikan aku pandang negatif, tapi segalanya itu adalah cabaran tuk aku terus menerus mempromosi panties aku secara online melalui blog atau fesbok.

Sememangnya aku mendapat feedback negatif dari kawan lelaki di fesbok, tapi kebanyakkan pelanggan aku adalah lelaki..hehehe..tulah yg menghairankan...mereka membeli panties nie secara online utk si isteri tercinta atau utk si anak gadis yg jelita..kasihsayang tak mengenal malu dan segan...shopping le panties online disini...dgn harga yg amat berbaloi serta panties yg amat cantik dan cute....!!!




Buat kawan blog, aku akan mencari tip-tip penjagaan seluar dalam supaya boleh berusia panjang atau tahan lama.hehehhe..mcam manusia pulak tu.....kekadang kita amat suka seluar dalam yg kita beli, kalau boleh kita nak le seluar dalam tu tahan lama, maka kita perlulah menjaganya dengan baik.....opssssss....tunggu..tip-tip menjaga usia seluar dalam di isu yang akan datang.
JANGAN LUPA BERSHOPPING PANTIES DISINI!!!!!




No comments:

Post a Comment